PFRON przygotował ankietę dla swoich klientów
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił ankietę dla swoich klientów dotyczącą zadowolenia ze współpracy z Funduszem.
Jak zapewnia na stronie internetowej prezes PFRON, Roman Sroczyński, ankieta ma na celu: poznanie opinii klientów, zapewnienie jak najlepszego zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań oraz doskonalenie jakości pracy Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Pytania zawarte w ankiecie dotyczą m.in. rodzaju spraw załatwianych w Funduszu oraz pomocy uzyskanej przez klienta za strony pracowników PFRON.
Opracowanie: Dorota Landsberger
Źródło: www.pfron.org.pl
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- „Aktywnie w domu” zamiast Rodzinnego Kapitału Opiekuńczego
- Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. organizuje Konkurs Dobry Wzór!
- Brakarki - spektakl taneczny z udziałem osób niepełnosprawnych w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
- IV Konferencja „Problemy i formy wsparcia osób z niepełnosprawnością”
- 4. Orlen Paralympic Run już 6 października!
Dodaj komentarz