Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

PFRON przygotował ankietę dla swoich klientów

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił ankietę dla swoich klientów dotyczącą zadowolenia ze współpracy z Funduszem.

Jak zapewnia na stronie internetowej prezes PFRON, Roman Sroczyński, ankieta ma na celu: poznanie opinii klientów, zapewnienie jak najlepszego zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań oraz doskonalenie jakości pracy Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Pytania zawarte w ankiecie dotyczą m.in. rodzaju spraw załatwianych w Funduszu oraz pomocy uzyskanej przez klienta za strony pracowników PFRON.

www.pfron.org.pl

Opracowanie: Dorota Landsberger
Źródło: www.pfron.org.pl

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas