Bank ING z nowym interfejsem. Niewidomi odcięci od pieniędzy
Bank ING wprowadził nową szatę graficzną kont internetowych. Sęk w tym, że jest kompletnie niedostępna dla osób niewidomych. - Dlatego nie możemy korzystać z własnych pieniądzy - skarżą się niewidomi i zastanawiają, czy nie przenieść kont gdzie indziej.
O tym, że bank zmodernizuje swe strony internetowe było wiadomo od dawna. Posiadacze kont internetowych mogli je poznać z przygotowanej przez bank prezentacji i wyrazić swoje zdanie. - Ale nie my, bo nasze czytniki komputerowe nie były w stanie odczytać treści tej prezentacji - mówi Magdalena Szyszka, niewidoma prawniczka z Kędzierzyna-Koźla.
To jednak nie wzbudziło jeszcze niepokoju niewidzących. Ale przedwczoraj, gdy nowy system zaczął działać, zagotowało się na forum internetowym banku i listach dyskusyjnych osób niepełnosprawnych.
- Ja, jak i wiele innych osób, założyłam swoje konta w ING tj. indywidualne, oszczędnościowe oraz firmowe, głównie dlatego, że ten bank cieszył się opinią banku najbardziej dostępnego dla niewidomych w Polsce. Tymczasem nowy interfejs jest kompletnie dla nas niedostępny! - denerwuje się Szyszka.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Więcej pieniędzy na pomoc „więźniom czwartego piętra”
- Jak zapewnić płynną realizację programu leczenia SMA?
- Integracja to zawsze byli ludzie
- Nowa perspektywa i szansa na życie dla pacjentów ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS)
- Nie możemy dłużej czekać! Marszałek Szymon Hołownia apeluje o rozpoczęcie prac nad ustawą o asystencji osobistej
Dodaj komentarz