Przejdź do treści głównej

„Wolność!”. Testujemy elektryczną przystawkę do wózka Techlife W1

Poruszanie się na wózku aktywnym po polskich drogach i chodnikach to nie jest łatwa sprawa. Nierówna nawierzchnia, krawężniki, jesienią liście, a zimą śnieg – to wszystko sprawia, że nawet krótka droga może być prawdziwym wyzwaniem dla mięśni. Dlatego coraz więcej osób decyduje się na zakup dodatkowego napędu elektrycznego, na który przysługuje dofinansowanie z PFRON. Testujemy jeden z nich – Techlife W1.

Przystawka z napędem elektrycznym to rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej wózkowiczów. Łatwe w obsłudze i intuicyjne urządzenie sprawia, że zwykły wózek manualny zyskuje zalety wózka elektrycznego – łatwiej poruszać się nim na trudniejszej nawierzchni, pokonuje drobne nierówności terenu, a także zyskuje dodatkową prędkość – słowem: codzienne poruszanie staje się dużo łatwiejsze!

Jednym z przodujących produktów tego typu jest napęd Techlife W1, określany często liderem wśród wszystkich dostępnych urządzeń tego typu w Europie.

Napęd do zadań specjalnych

Wśród jego zalet można wymienić m.in. silnik elektryczny o mocy aż 350 W. Dzięki niemu, a także akumulatorowi marki LG o pojemności 11,6 Ah, wyposażony w ten napęd wózek może osiągać prędkość nawet 25 km/h! Jedno ładowanie akumulatora starcza zaś na pokonanie 30 km. Dzięki mocnemu silnikowi możliwe jest też pokonywanie przeszkód terenowych nawet o 15-stopniowym nachyleniu.

Ponadto Techlife W1 wyposażony jest w koło 12-calowe oraz terenowy bieżnik, co pozwala na komfortowe poruszanie się po nieutwardzonej nawierzchni (np. szutrowych drogach czy żwirowych alejkach) oraz pokonywanie takich stałych elementów polskiego krajobrazu, jak krawężniki czy dziury w drodze. Użytkownicy docenią też trzy biegi, możliwość jazdy wstecznej i śledzenia parametrów – stanu naładowania akumulatora oraz liczby przejechanych kilometrów.

Bezpieczeństwo i wygoda

Konstruktorzy napędu Techlife W1 zadbali też o kwestie bezpieczeństwa. Napęd wyposażony jest w podwójne tarczowe hamulce i oświetlenie o mocy 200 lumenów. Oczywiście każde urządzenie ma własny, unikatowy kluczyk, który zapewnia blokadę zapłonu osobom nieupoważnionym.

Bezpieczne i komfortowe jest też ładowanie akumulatora. Dzięki modułowej konstrukcji, można go wyjąć i naładować bez wnoszenia całego urządzenia.

Również montaż przystawki nie jest skomplikowany. Wystarczy zbliżyć się wózkiem do napędu, a następnie zacisnąć obejmy na konstrukcji wózka. Potem wystarczy podnieść kierownicę.

Zdobądź dofinansowanie!

Napęd kosztuje w sumie 6900 zł – z czego aż 5000 zł można uzyskać w ramach programu PFRON Aktywny samorząd.

O dofinansowanie napędu elektrycznego do wózka manualnego mogą się starać osoby z niepełnosprawnością narządu ruchu, które złożą wniosek do 31 sierpnia! Wszystkie informacje na temat potrzebnych dokumentów i szczegółowych zasad przyznawania dofinansowania można znaleźć na stronie specjalnego Funduszu. Tam też można znaleźć i złożyć wszystkie potrzebne wnioski.


Artykuł sponsorowany

Komentarz

  • no nie wiem...
    sceptyk
    19.08.2019, 21:12
    Urządzenie super przydatne, ale ta cena to jakby z kosmosu. Znacznie bardziej zaawansowane technicznie hulajnogi elektryczne kosztują bagatela max 2500,- ??? więc o co chodzi ??? Czyżby znowu ktoś chciał zbić majątek na najsłabszej grupie społecznej ??? Panie Ziobro, proszę się temu przyjrzeć!

Dodaj odpowiedź na komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Powiązane filmy

Prawy panel

Wspierają nas