Zrób zdjęcie. 5 tys. zł do wygrania w konkursie
Startuje II edycja konkursu fotograficznego Fundacji Grupy PKP „Widzialni Pełnosprawni w pracy”. Do wygrania 5 tys. zł.
Od 2017 roku Fundacja Grupy PKP jest organizatorem kampanii WidzialniPelnosprawni.pl. Celem projektu jest propagowanie idei równości, zgodnie z przekonaniem Fundacji Grupy PKP, że niepełnosprawność nie powinna oznaczać gorszej pozycji na rynku pracy. W ramach projektu w 2017 roku prowadzona była kampania informacyjno-edukacyjna w pociągach, komunikacji miejskiej i telewizji. Na największych dworcach kolejowych w Polsce odbywały się happeningi, dzięki którym pracownicy Fundacji oraz wolontariusze, w tym osoby z niepełnosprawnością dotarli do tysięcy osób z przekazem kampanii.
Przełamać stereotypy
Kolejnym krokiem było zorganizowanie w 2018 roku konkursu fotograficznego „Widzialni Pełnosprawni w pracy” na najlepsze zdjęcie ukazujące zatrudnioną osobę z niepełnosprawnością w miejscu pracy.
- Chcemy, aby w świadomości społecznej przestało funkcjonować błędne myślenie o osobach dotkniętych niepełnosprawnością. Wierzymy, że konkurs pomoże nam przełamać stereotypy w walce o równość na rynku pracy – podkreśla Katarzyna Kucharek, prezes Fundacji Grupy PKP.
Tegoroczna edycja konkursu to odpowiedź na olbrzymie zainteresowanie edycją ubiegłoroczną. Na przykładzie bohaterów nadesłanych na konkurs fotografii, organizatorzy chcą zachęcać osoby z niepełnosprawnością do aktywnego udziału w rynku pracy, a także przekonać pracodawców, że warto poszukać pracowników w tej często niedocenianej grupie społecznej.
Konkurs jest skierowany do osób z niepełnosprawnością. Samo uczestnictwo w nim jest już wyzwaniem, budzącym ogromne emocje. Uczestnicy konkursu nawiązują także nowe relacje społeczne w związku z pracą przy tym ciekawym projekcie.
Prześlij swoje zdjęcie
Ogłoszenie laureatów konkursu nastąpi 5 lipca 2019 r.
W jury konkursu zasiądą:
- Elżbieta Dzikowska – krytyk sztuki, fotograf i podróżnik
- Jolanta Rycerska – prezes Związku Polskich Artystów Fotografików
- Marta Abramczyk – ambasador projektu WidzialniPelnosprawni.pl, uczestnik I edycji konkursu
- Adam Stoyanow – ambasador projektu WidzialniPelnosprawni.pl, uczestnik I edycji konkursu
- Michał Tarcha – dyrektor zarządzający w Fundacji Grupy PKP
Zwieńczeniem konkursu będzie kampania outdoorowa w Warszawie oraz wystawy najlepszych prac na największych dworcach Polski: w Warszawie, Poznaniu, we Wrocławiu, w Trójmieście, Łodzi i Krakowie.
Zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 30 czerwca. Formularz zgłoszeniowy i regulamin znaleźć można na stronie projektu WidzialniPelnosprawni.pl.
Więcej informacji – tel.: 663 579 005, e-mail: konkurs@widzialnipelnosprawni.pl
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Dorabiasz do świadczenia z ZUS-u? Dowiedz się jak zrobić to bezpiecznie
- Immunoterapie wysokiej skuteczności od początku choroby – czy to już obowiązujący standard postępowania w SM?
- Nowa przestrzeń w DPS-ie „Kombatant”
- Instytut Głuchoniemych z umową na modernizację
- Mattel® dostosowuje swoje kultowe gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów!
Dodaj komentarz