Gwiazdy w kampanii aktywizującej rodziców dzieci z niepełnosprawnością
Rozpoczęła się mazowiecka kampania społeczna "Po pierwsze rodzic, po drugie pracownik, po trzecie najlepszy", skierowana do potencjalnych pracodawców oraz rodziców dzieci z niepełnosprawnością , której celem jest aktywizacja zawodowa rodziców dzieci niepełnosprawnych i promocja elastycznych form zatrudnienia.
W poniedziałek, 15 listopada, ruszyła radiowa odsłona kampanii. W nagraniach, które obecne będą w czterech lokalnych rozgłośniach – RMF Maxxx, RMF Classic, TOK FM i Radio PiN, wzięły udział takie gwiazdy, jak Beata Tyszkiewicz, Anita Lipnicka i Edyta Jungowska. Dzień później rozpoczęła się kampania billboardowa.
W następnej kolejności ukażą się banery internetowe oraz materiały w prasie. Kampania, skierowana do potencjalnych pracodawców oraz rodziców niepełnosprawnych dzieci, potrwa do marca 2011.
Autorem zdjęć wykorzystanych w działaniach promocyjnych jest Witek Berkan, a kierownictwo produkcji objęła Nika Jakubowska. Sprzęt do sesji zdjęciowych zapewnił Adam Wlazły.
Kształt i cel akcji zostały zainspirowane faktycznymi historiami rodziców podopiecznych Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą", którzy na co dzień zmagają się z problemami w podjęciu pracy zawodowej. Często jedynym wyjściem są dla nich alternatywne formy zatrudnienia, takie jak nienormowany czas pracy, praca w niepełnym wymiarze godzin czy telepraca, i – co najważniejsze – zrozumienie pracodawcy.
Autorzy kampanii chcą dotrzeć do potencjalnych pracodawców z informacją, że zatrudnienie rodziców dzieci niepełnosprawnych niesie za sobą wiele korzyści. Opiekunowie takich dzieci są zaradni, zdyscyplinowani, odpowiedzialni i lojalni wobec pracodawcy, oferującego zatrudnienie.
Liberty Group SA jest odpowiedzialna za kreację oraz realizację kampanii, której pomysłodawcą i inicjatorem jest Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą".
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz