Warszawska infolinia podczas wyborów samorządowych
800 70 70 47 - to numer infolinii urzędu m.st. Warszawy, która od 19 listopada do dnia wyborów włącznie będzie działała w rozszerzonym zakresie. Dzwoniącym udzielane będą m.in. informacje o lokalizacji siedzib obwodowych komisji wyborczych oraz o udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych i osób mających problemy z poruszaniem się. Infolinia jest bezpłatna.
Infolinia jest czynna w godz.:
piątek, 19 listopada: 08.00 – 22.00
sobota, 20 listopada: 8.00 -22.00
niedziela, 21 listopada: 8.00 - 22.00
Jak informują przedstawiciele miasta, bezpłatna infolinia zajmuje się profesjonalną i kompleksową obsługą mieszkańców Warszawy. Polega ona nie tylko na udzielaniu informacji z zakresu tzw. "geografii urzędu", ale również procedur obowiązujących przy załatwianiu konkretnych spraw. Osoba dzwoniąca dowie się m.in. jak można szybko dotrzeć w dane miejsce oraz w którym biurze uzyska informację dotyczącą np. spraw lokalowych lub społecznych (z podaniem właściwego nr telefonu, dokładnej lokalizacji), możliwości wyrobienia dokumentów, np. dowodu osobistego, paszportu czy dowodu rejestracyjnego.
W wyjątkowych sytuacjach godziny działania infolinii są wydłużane.
Infolinia jest nadzorowana przez Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy. Informacje udzielane przez konsultantów są na bieżąco dostosowywane do sytuacji w stolicy. Mieszkańcy – rozmawiając z konsultantem lub odsłuchując nagrane komunikaty - mogą szybko uzyskać wszystkie ważne i potrzebne informacje dot. pracy urzędu oraz aktualnych wydarzeń.
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz