Rusza kampania aktywizująca rodziców dzieci z niepełnosprawnością
Wkrótce rozpocznie się kampania społeczna "Po pierwsze rodzic, po drugie pracownik, po trzecie najlepszy", która ma na celu aktywizację zawodową rodziców dzieci z niepełnosprawnością.
Celem kampanii jest uświadomienie pracodawcom korzyści płynących z zatrudnienia tej grupy pracowników. Jak przekonują autorzy projektu, osoby sprawujące opiekę nad chorymi dziećmi są zaradne, zdyscyplinowane, odpowiedzialne i lojalne wobec pracodawcy, który daje im szansę oraz dostrzega ich wartość i potencjał.
Działania mają także na celu zachęcenie rodziców dzieci z niepełnosprawnością do realizowania się w sferze zawodowej - mimo przeciwności na rynku pracy.
Akcja została zainspirowana prawdziwymi historiami rodziców podopiecznych Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą", którzy na co dzień zmagają się z problemami w podjęciu pracy zawodowej. Często jedyną szansę stanowią dla nich alternatywne formy zatrudnienia, np. praca w niepełnym wymiarze godzin, telepraca czy nienormowany czas pracy, i – co najważniejsze – zrozumienie pracodawcy.
Działania informacyjne będą prowadzone na terenie województwa mazowieckiego w okresie od listopada br. do marca 2011 r. Obejmą takie platformy komunikacji marketingowej, jak outdoor, reklama na autobusach, prasa codzienna, magazyny i radio, a także spotkania z przedstawicielami grupy docelowej.
Akcja finansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Agencja Liberty Group SA jest odpowiedzialna za kreację oraz realizację kampanii, której pomysłodawcą i inicjatorem jest Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą". Liberty Group SA zapewnia również wsparcie PR.
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz