Nietypowa praca studencka
Krążą po lotnisku w pomarańczowych koszulkach z napisem „Need help” na plecach, ale bynajmniej nie dlatego, że sami potrzebują pomocy. Wręcz przeciwnie – są tam po to, by pomagać podróżnym w każdej sytuacji. Kto? W dużej mierze studenci.
Oficjalnie nazywają się młodszymi agentami obsługi pasażerskiej, ale wszyscy znają ich jako „pomarańczowych”. Dzięki koszulkom w tym kolorze są doskonale widoczni na całym lotnisku. To ważne, żeby każdy pasażer mógł ich w razie potrzeby bez trudu odnaleźć. Podstawowym zadaniem pomarańczowych jest pomoc pasażerom. – Port Lotniczy we Wrocławiu jako pierwszy w Polsce wprowadził tego typu służby wyposażone w tak szerokie uprawnienia – mówi Tomasz Lenart, kierownik obsługi pasażerskiej Portu Lotniczego Wrocław. – Są tak przeszkoleni i zdobywają takie uprawnienia, by móc być obecnym w każdym miejscu portu lotniczego, gdzie znajdują się pasażerowie. W mgnieniu oka przemieszczają się z jednego miejsca w drugie.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- „Matki pingwinów”. Dostaliśmy dużo, ale serialami nie rozwiąże się systemowych problemów
- Warszawa wspiera osoby w kryzysie psychicznym
- Znamy wyniki rekrutacji do programu pilotażowego MEN
- Aktywnie szukaj pracy z Centrum Integracja Warszawa
- Incluvision: Połączmy się! Wirtualne Targi Pracy – wydarzenie wspierające inkluzywność na rynku pracy
Dodaj komentarz