Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Nietypowa praca studencka

27.10.2010
Źródło: Dlaczego

Krążą po lotnisku w pomarańczowych koszulkach z napisem „Need help” na plecach, ale bynajmniej nie dlatego, że sami potrzebują pomocy. Wręcz przeciwnie – są tam po to, by pomagać podróżnym w każdej sytuacji. Kto? W dużej mierze studenci.

Oficjalnie nazywają się młodszymi agentami obsługi pasażerskiej, ale wszyscy znają ich jako „pomarańczowych”. Dzięki koszulkom w tym kolorze są doskonale widoczni na całym lotnisku. To ważne, żeby każdy pasażer mógł ich w razie potrzeby bez trudu odnaleźć. Podstawowym zadaniem pomarańczowych jest pomoc pasażerom. – Port Lotniczy we Wrocławiu jako pierwszy w Polsce wprowadził tego typu służby wyposażone w tak szerokie uprawnienia – mówi Tomasz Lenart, kierownik obsługi pasażerskiej Portu Lotniczego Wrocław. – Są tak przeszkoleni i zdobywają takie uprawnienia, by móc być obecnym w każdym miejscu portu lotniczego, gdzie znajdują się pasażerowie. W mgnieniu oka przemieszczają się z jednego miejsca w drugie.

Przeczytaj cały tekst

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas