Zakopane: Kampania świadomościowa Mr. Blup
W ramach programu "Zakopane Bez Barier" rozpoczęto kampanię świadomościową "Mr. Blup", dotyczącą problemów grup defaworyzowanych społecznie.
Celem kampanii jest zapoznanie mieszkańców gminy Zakopane z różnymi rodzajami niepełnosprawności i dysfunkcji oraz nakreślenie problemów, z jakimi grupy te spotykają się na co dzień. Działania, obejmujące umieszczenie w wybranych miejscach na terenie miasta "przyjaznej, żółtej, tajemniczej formy", mają przyczynić się do lepszego postrzegania osób z niepełnosprawnością i podniesienie standardu ich życia na terenie miasta Zakopanego.
W liście intencyjnym, podpisanym 29 września w zakopiańskim urzędzie miasta, gotowość współpracy zadeklarowały: Gmina Miasta Zakopane, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Polskie Koleje Linowe SA, PSS Społem, Poczta Polska SA, Zakopiańskie TBS, Spółdzielnia Mieszkaniowa, Biuro Promocji Zakopanego i SEWIK.
Komentarze
-
Wheeslidiox
13.10.2023, 13:28 -
Mr Blup na facebooku
24.01.2011, 21:02Więcej o Mr Blupie można znaleźć tutaj http://www.facebook.com/mrblup Pozdrawiamodpowiedz na komentarz
Polecamy
Co nowego
- „Matki pingwinów”. Dostaliśmy dużo, ale serialami nie rozwiąże się systemowych problemów
- Warszawa wspiera osoby w kryzysie psychicznym
- Znamy wyniki rekrutacji do programu pilotażowego MEN
- Aktywnie szukaj pracy z Centrum Integracja Warszawa
- Incluvision: Połączmy się! Wirtualne Targi Pracy – wydarzenie wspierające inkluzywność na rynku pracy
Dodaj komentarz