Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Brodzik, Janda, Chodakowska, Korzeniowski... Wybierz Gwiazdę Dobroczynności!

10.11.2017
Autor: inf. pras.
Kilkanaście sylwetek osób znanych i popularnych

Do 30 listopada można oddawać głosy na osoby znane, które są społecznie zaangażowane w IX edycji Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności”. Wśród zgłoszonych gwiazd są popularni aktorzy, wokaliści czy sportowcy. Warto docenić ich starania, bo trzy osoby spośród finalistów Plebiscytu otrzymają statuetkę oraz 5 tys. zł. dla wybranej przez siebie organizacji pozarządowej.

Każdego dnia do końca listopada na stronie GwiazdyDobroczynnosci.pl można oddać trzy głosy, po jednym w każdej kategorii i tym samym przybliżyć wybraną osobę do zdobycia tytułu „Gwiazdy Dobroczynności”.

Na kogo głosować?

Finalistami Plebiscytu w poszczególnych kategoriach są:

  • Społeczeństwo – Joanna Brodzik, Anna Dereszowska, Krystyna Janda, Natalia Kukulska, Katarzyna Zielińska.
  • Zdrowie – Jakub Bednaruk, Bartek Jędrzejak, Joanna Koroniewska, Jacek MEZO Mejer, Ewa Minge.
  • Pomoc charytatywna – Ewa Chodakowska, Anna Czartoryska-Niemczycka, Robert Korzeniowski, Reprezentacja Artystów Polskich w piłce nożnej, Grażyna Wolszczak.

Nominacje w Plebiscycie składały organizacje pozarządowe, firmy, menadżerowie gwiazd. Spośród nadesłanych zgłoszeń kapituła wybrała 15 finalistów, z których w drodze głosowania internetowego zostaną wyłonieni Laureaci.

Ogłoszenie zwycięzców IX edycji Plebiscytu nastąpi 10 lutego 2018 r. podczas Balu Charytatywnego „Gwiazdy Dobroczynności”. Tego dnia dowiemy się również do kogo trafi Nagroda Specjalna Magazynu SHOW oraz Gwiazda Dobroczynności Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Kapituła Plebiscytu przyznała również Honorową Gwiazdę Dobroczynności, o tym kto zostanie jej laureatem poinformujemy na początku stycznia.

Promocja działań społecznych

„Gwiazdy Dobroczynności” to jedyny w Polsce plebiscyt publiczności i największa kampania medialna wspierająca i nagradzająca zaangażowanie społeczne osób znanych ze świata kultury, mediów, kina, sportu, internetu, które dzięki swojej rozpoznawalności mogą efektywniej pomagać potrzebującym. To również szansa dla organizacji pozarządowych współpracujących z gwiazdami na nagłośnienie ważnych problemów społecznych, promowanie swej działalności, znajdowanie partnerów i funduszy.

Ideą Plebiscytu „Gwiazdy Dobroczynności” jest popularyzowanie działań społecznych osób publicznie znanych wykorzystujących swój potencjał dla dobra wspólnego. Pokazywanie działalności charytatywnej gwiazd w mierzalny sposób wpływa na postawy społeczne, przyczyniając się do wzrostu zainteresowania wolontariatem i filantropią.


Organizator Plebiscytu: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
Główny Partner Plebiscytu: SHOW –  luksusowy magazyn w dobrym stylu

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas