Polski serwis telefonii internetowej z Certyfikatem SERWIS BEZ BARIER
Serwis platformy telefonii internetowej VoIP – FCN.pl – dołączył do elitarnego grona stron, których pełną dostępność dla osób z niepełnosprawnością potwierdzili eksperci Integracji, przyznając jej Certyfikat SERWIS BEZ BARIER.
Właścicielką marki FCN jest polska firma telekomunikacyjna Aiton Caldwell, specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych przeznaczonych np. dla małych przedsiębiorstw. Jednym z rozwiązań jest właśnie platforma FCN.pl. Jest to serwis typowo biznesowy, którego celem jest pozyskiwanie klientów chcących skorzystać z usług telefonii internetowej VoIP. Ta strona jest też dowodem na to, że dostępność cyfrowa to nie tylko kolejne zadanie do zrealizowania dla instytucji publicznych, ale też element działania firm komercyjnych.
Zgodnie ze światowym standardem
By uzyskać Certyfikat SERWIS BEZ BARIER, strona musiała zostać pozytywnie oceniona podczas audytu dostępności cyfrowej. Audytorzy Integracji – eksperci w zakresie dostępności oraz testerzy z różnymi niepełnosprawnościami – analizują dostępność cyfrową wskazanych stron, zgodnie ze światowym standardem WCAG 2.0 (Web Content Accessibility Guidelines – Wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych).
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Ostatni moment na wybór Sportowca Roku w #Guttmanny2024
- „Chciałbym, żeby pamięć o Piotrze Pawłowskim trwała i żeby był pamiętany jako bohater”. Prezydent wręczył nagrodę Wojciechowi Kowalczykowi
- Jak można zdobyć „Integrację”?
- Poza etykietkami... Odkrywanie wspólnej ludzkiej godności
- Toast na 30-lecie
Komentarz