„Mały, ale wariat”. Testujemy dostosowanego Fiata Pandę [WIDEO]
Łukasz Bednarski z Integracji, pasjonat motoryzacji, postanowił sprawdzić udogodnienia Fiata Pandy 900 Turbo 85 KM dla osoby z niepełnosprawnością. Jak mu poszło? Na co warto zwracać uwagę w dostosowaniach dla swojej niepełnosprawności? I jak się spisał testowany model Fiata Pandy? Zobaczcie!
Realizacja: Magdalena Dąbek
Artykuł sponsorowany
Komentarze
-
Ruch dźwignią hamulca do dołu nie jest najwygodniejszy - bardziej ergonomiczne jest hamowanie do przodu.odpowiedz na komentarz
-
Bardzo przydatna gałka z zintegrowanym sterowaniem włączania kierunkowskazów Właściwe usytuowanie dźwigni hamulca nie przeszkadzające w wygodnym siedzeniu kierowcy w odróżnieniu od przypodłogowych osprzętów.. Sterownik gazem uniemożliwi jazdę osobom ze słabymi palcami prawej ręki - których jest wielu . Szkoda że nie podano kosztu i możliwości nabycia takiego oprzyrządowania również do innych modeli samochodów.odpowiedz na komentarz
-
Dostosowanie fatalne. Hamulec ,,do siebie'' - to strasznie niebezpieczne. Przekładanie dłoni z pozycji gaz do hamulec to jakaś ekwilibrystyka. A jak z wsiadaniem do takiego malucha? Na filmie nie widać, a to dla kulawych równie ważne jak samo prowadzenie auta?odpowiedz na komentarz
Dodaj komentarz