Przejdź do treści głównej

„Mały, ale wariat”. Testujemy dostosowanego Fiata Pandę [WIDEO]

Łukasz Bednarski z Integracji, pasjonat motoryzacji, postanowił sprawdzić udogodnienia Fiata Pandy 900 Turbo 85 KM dla osoby z niepełnosprawnością. Jak mu poszło? Na co warto zwracać uwagę w dostosowaniach dla swojej niepełnosprawności? I jak się spisał testowany model Fiata Pandy? Zobaczcie!

Realizacja: Magdalena Dąbek
Artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

  • Uzupełnienie
    Kazimierz
    26.05.2017, 10:32
    Ruch dźwignią hamulca do dołu nie jest najwygodniejszy - bardziej ergonomiczne jest hamowanie do przodu.
    odpowiedz na komentarz
  • Uwagi profesjonalisty
    Kazimierz
    26.05.2017, 10:27
    Bardzo przydatna gałka z zintegrowanym sterowaniem włączania kierunkowskazów Właściwe usytuowanie dźwigni hamulca nie przeszkadzające w wygodnym siedzeniu kierowcy w odróżnieniu od przypodłogowych osprzętów.. Sterownik gazem uniemożliwi jazdę osobom ze słabymi palcami prawej ręki - których jest wielu . Szkoda że nie podano kosztu i możliwości nabycia takiego oprzyrządowania również do innych modeli samochodów.
    odpowiedz na komentarz
  • fajnie,ale
    tak
    26.05.2017, 09:30
    Dostosowanie fatalne. Hamulec ,,do siebie'' - to strasznie niebezpieczne. Przekładanie dłoni z pozycji gaz do hamulec to jakaś ekwilibrystyka. A jak z wsiadaniem do takiego malucha? Na filmie nie widać, a to dla kulawych równie ważne jak samo prowadzenie auta?
    odpowiedz na komentarz

Powiązane filmy

Prawy panel

Wspierają nas