Rafał Wilk w kampanii marki odzieżowej

„Człowiek ze stali” – tak część środowiska sportowego nazywa Rafała Wilka, dwukrotnego złotego medalistę Igrzysk Paraolimpijskich w kolarstwie. Nie bez przyczyny to właśnie on bierze udział w spocie reklamowym marki odzieżowej 4F pod hasłem „Zacznij. Wytrwaj”.
„25 par rękawic, 252 przedwczesne mety, dwie i trzy setne sekundy do nadrobienia – tylko jeden czas na medal, bo wytrwać, to jak wygrać, a im trudniej, tym lepiej” – wybrzmiewa na początku spotu marki odzieżowej 4F, głównego sponsora Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego. To trzecia odsłona tej kampanii, która ma zachęcić Polaków do aktywności fizycznej i aktywnego kibicowania podczas Igrzysk w Rio de Janeiro.
Rafał Wilk to jedna z najbardziej wiarygodnych osób, która może namawiać do wytrwania w uprawianiu sportu – sam po wypadku w 2006 r. podczas zawodów żużlowych, kiedy doznał urazu kręgosłupa, zamienił żużel na handbike. Szybko zaczął odnosić medalowe sukcesy. Jest dwukrotnym złotym medalistą z Londynu (2012), a także trzykrotnym mistrzem świata. Także w tym roku będzie reprezentował Polskę na Igrzyskach Paraolimpijskich w Rio de Janeiro.
W obecnej odsłonie kampanii 4F bierze udział także Maria Andrejczyk, niespełna 20-letnia rekordzistka Polski i Mistrzyni Europy Juniorów w rzucie oszczepem.
Komentarze
brak komentarzy
Dodaj komentarz