Internetowy punkt obsługi klienta
Samsung Electronics Polska we współpracy z Migam.org przygotował internetowy punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących. Jest to pierwszy krok w implementacji polityki accessibility, która ma na celu zwiększenie możliwości osób z niepełnosprawnością i ułatwienie im dostępu do technologii cyfrowych oraz czerpania korzyści z nimi związanych.
Dzięki współpracy firmy Samsung z MIGAM, niesłyszący klienci będą mogli skorzystać z punktu obsługi klienta, nie tylko za pomocą video czatu na stronie Samsung.pl w zakładce "Kontakt", ale również dzięki specjalnej aplikacji mobilnej. Jest już dostępna od 21 września w Samsung GALAXY Apps, a także na urządzeniach mobilnych w punktach serwisowych Samsung.
- Współpraca z Migam.org pomoże nam przełamać barierę w kontakcie z osobą niesłyszącą, w punkcie obsługi klienta. Przez kampanię "Pomagamy migiem" chcemy zaoszczędzić czas naszych klientów i w realny sposób rozwiązywać ich problemy – mówi Magdalena Olborska, CSV and Partnership Manager w Samsung Electronics Polska.
Równy dostęp
Wychodząc naprzeciw potrzebom osób niesłyszących przygotowano również 45-sekundowe spoty instruktażowe, w których dedykowany tłumacz wyjaśnia korzystanie z funkcji zarówno video czatu, jak i aplikacji mobilnej. Poszczególne punkty serwisowe natomiast, będą miały specjalne oznakowanie informujące, że w tym miejscu można załatwić sprawę w języku migowym.
- Bardzo się cieszymy, że droga jaką obraliśmy w grudniu 2013, mająca na celu umożliwienie osobom niesłyszącym załatwienie sprawy w komfortowych warunkach z udziałem tłumacza języka migowego, idzie w bardzo dobrym kierunku - mówi Sławomir Łuczywek, dyrektor organizacji Migam.org. - Samsung jako firma, której sprzętu używają miliony Polaków, zarówno słyszący jak i niesłyszący, zdecydowała się być bardziej przyjazna środowisku osób niesłyszących. Dzięki ścisłej współpracy między nami zostały wypracowane działania i schematy, które pozwolą osobom niesłyszącym załatwić swoje sprawy na równi z osobami słyszącymi.
Odpowiadać na potrzeby
Współpraca z Migam.org to jedno z wielu rozwiązań jakie Samsung zaplanował w ramach polityki accessibility. Zmiany nastąpią również w brand storach firmy pod kątem architektonicznym – zostaną one dostosowane do osób z niepełnosprawnością, a sami konsultanci specjalnie przeszkoleni. Już na początku października pierwszy przystosowany Brand Store Samsung zostanie otwarty w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie, a do końca roku trzy kolejne sklepy w Bydgoszczy, Wrocławiu i w Kielcach.
Samsung przywiązuje dużą wagę do funkcjonalności swoich produktów, a osobom z niepełnosprawnością ułatwia korzystanie z najnowszych technologii. Takie udogodnienia posiada m.in. Samsung Galaxy S6, który dla osób niedosłyszących wykorzystuje np. detektor dźwięku. Osoby niedowidzące mogą korzystać z regulatora kolorów i etykiet głosowych. Natomiast osoby z niepełnosprawnością ruchową, dzięki aplikacji "Gesture wake up", mogą sterować niektórymi funkcjami telefonu za pomocą gestów. Ułatwienia dotyczą nie tylko samych produktów Samsung. Również strona internetowa firmy będzie stopniowo dostosowywana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Samsung Electronics
Samsung Electronics Co., Ltd. Zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 286 000 pracowników w 80 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 216,7 mld USD. Więcej informacji znajduje się pod adresem www.samsung.pl .
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Ostatni moment na wybór Sportowca Roku w #Guttmanny2024
- „Chciałbym, żeby pamięć o Piotrze Pawłowskim trwała i żeby był pamiętany jako bohater”. Prezydent wręczył nagrodę Wojciechowi Kowalczykowi
- Jak można zdobyć „Integrację”?
- Poza etykietkami... Odkrywanie wspólnej ludzkiej godności
- Toast na 30-lecie
Dodaj komentarz