Wybierz najlepszy 1%
Do końca kwietnia można głosować na najlepszą kampanię 1% w plebiscycie organizowanym przez magazyn Newsweek. W kategorii Plakat Lokalny startuje kampania Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.
Konkurs organizowany przez magazyn Newsweek jest próbą zwrócenia uwagi opinii publicznej na prowadzone przez Organizacje Pożytku Publicznego kampanie reklamujące możliwość przeznaczenia 1% swojego podatku dochodowego na rzecz wybranej organizacji pozarządowej. Polska nie przoduje w tej kwestii w Europie. Świadomość naszego społeczeństwa w zakresie oddawania na dobroczynny cel 1% swojego podatku jest mała – w ubiegłym roku 1% oddał zaledwie co osiemnasty podatnik. W ten sposób przekazano trzeciemu sektorowi 105 mln. 438 tys. zł. Dla porównania na Węgrzech jeden procent oddaje co trzeci płatnik.
W plebiscycie „Sto procent z 1%” biorą udział Organizacje Pożytku Publicznego i stworzone przez nie kampanie reklamowe. Jury konkursu wybrało 21 najlepszych propozycji w siedmiu kategoriach. Do końca kwietnia na stronie www.newsweek.pl/jedenprocent internauci mogą głosować na najlepsze kampanie. Zwycięzcy plebiscytu otrzymają cenne nagrody, które zostaną wręczone podczas uroczystej gali.
Kampania ”Integracji’’ została zakwalifikowana do grona trzech najlepszych w kategorii Plakat Lokalny. Serdecznie prosimy Was o oddanie na naszą kampanię swojego głosu!
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Integracja to zawsze byli ludzie
- Nowa perspektywa i szansa na życie dla pacjentów ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS)
- Nie możemy dłużej czekać! Marszałek Szymon Hołownia apeluje o rozpoczęcie prac nad ustawą o asystencji osobistej
- Wiśnik CUP. To już 10 LAT!
- RPD chce walczyć z przypadkami przemocy wobec dzieci neuroróżnorodnych. Powstanie specjalny zespół ekspertów.
Dodaj komentarz