PFRON: Wniosek i skarga na brak dostępności w Polskim Języku Migowym (PJM)

Osoby, które mają problem z dostępnością architektoniczną lub informacyjno-komunikacyjną mogą złożyć wniosek o zapewnienie dostępności w PJM.
We wniosku należy podać:
- imię i nazwisko oraz adres do kontaktu,
- jaka bariera utrudnia lub uniemożliwia korzystanie z usług podmiotu,
- jak można się z Tobą skontaktować, na przykład email lub numer telefonu,
- jeśli masz konkretne rozwiązanie problemu - wskaż je.
Wniosek należy złóżyć do podmiotu, od którego oczekuje się dostępności.
Podmiot ma 14 dni żeby zapewnić dostępność. Jeśli tego nie zrobi lub nie przedłuży terminu, można złożyć skargę. Ma się na to 30 dni od dnia, kiedy upłynął termin na zapewnienie dostępności.
Można również złożyć skargę w PJM, trzeba tylko podać dane kontaktowe i załączyć wniosek. Możena poprosić, by w sprawie skargi kontaktowano się z Tobą osobą składającą wniosek w PJM.
Trzeba pamiętać, aby podpisać skargę. Można to zrobić elektronicznie, np. profilem zaufanym.
Skargę należy złóż do PFRON poprzez ePUAP lub emailem na adres: dostepnosc@pfron.org.pl.
Korzystaj z prawa do dostępności! Nagranie sposobu składania wniosku i skargi.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Protest przeciwko absurdom polskiego orzecznictwa
- Korzystne zmiany w systemie orzekania o niepełnosprawności coraz bliżej
- Światowy Dzień Walki z Depresją: Jak dorosły może pomóc dziecku w kryzysie?
- Edukacja bez barier - Badaniu dotyczące wyzwań edukacyjnych stojących przed młodymi osobami z niepełnosprawnością wzrokową
- Klątwa Titonosa
Dodaj komentarz