Biuro Obsługi Klienta w Trzebnicy poprowadzą niepełnosprawni
18.01.2008
Już w piątek, 18 stycznia 2008 r., o godzinie 14.00 zostanie otwarte nowe Biuro Obsługi Klienta (BOK), w Urzędzie Miasta Trzebnicy. Pracownikami biura są osoby niepełnosprawne.
Podstawowe zadanie BOK to wstępna obsługa klientów urzędu i udzielanie im niezbędnych informacji. W miarę upływu czasu zakres obowiązków będzie poszerzany o zadania związane z elektronicznym obiegiem dokumentów.
Od połowy 2007 r. w urzędzie trwał remont, mający na celu przystosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zbudowano podjazdy, zamontowano windy czy automatycznie otwierane drzwi. Ułatwiają one życie nie tylko niepełnosprawnym, ale też osobom z małymi dziećmi czy starszym.
Remont został sfinansowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opracowanie: Redakcja
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Protest przeciwko absurdom polskiego orzecznictwa
- Korzystne zmiany w systemie orzekania o niepełnosprawności coraz bliżej
- Światowy Dzień Walki z Depresją: Jak dorosły może pomóc dziecku w kryzysie?
- Edukacja bez barier - Badaniu dotyczące wyzwań edukacyjnych stojących przed młodymi osobami z niepełnosprawnością wzrokową
- Klątwa Titonosa
Dodaj komentarz