Biuro Obsługi Klienta w Trzebnicy poprowadzą niepełnosprawni
18.01.2008
Już w piątek, 18 stycznia 2008 r., o godzinie 14.00 zostanie otwarte nowe Biuro Obsługi Klienta (BOK), w Urzędzie Miasta Trzebnicy. Pracownikami biura są osoby niepełnosprawne.
Podstawowe zadanie BOK to wstępna obsługa klientów urzędu i udzielanie im niezbędnych informacji. W miarę upływu czasu zakres obowiązków będzie poszerzany o zadania związane z elektronicznym obiegiem dokumentów.
Od połowy 2007 r. w urzędzie trwał remont, mający na celu przystosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zbudowano podjazdy, zamontowano windy czy automatycznie otwierane drzwi. Ułatwiają one życie nie tylko niepełnosprawnym, ale też osobom z małymi dziećmi czy starszym.
Remont został sfinansowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Opracowanie: Redakcja
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
- PFRON wesprze organizacje pomagające powodzianom
- Już jest! Nowy numer „Integracji” w całości poświęcony komfortkom (PDF podstawowy i PDF dostępny)
- Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. organizuje Konkurs Dobry Wzór!
- Świadczenie wspierające. Zespoły najczęściej przyznają między 95 a 100 punktów
Co nowego
- Czy dodatek dopełniający będzie zgodny z konstytucją? Wątpliwości Biura Legislacyjnego Senatu
- Dodatkowy zasiłek opiekuńczy dla opiekunów dzieci z terenów dotkniętych powodzią
- Szach Mat w Bielsku-Białej – XXI Międzynarodowy Integracyjny Turniej Szachowy
- Oświadczenie o likwidacji Koalicji na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością
- Choroba Gauchera - wizytówka polskiego podejścia do chorób ultrarzadkich
Dodaj komentarz