Mediaplus i UNMUTE zrealizowały dla C&A pierwszą kampanię reklamową tłumaczoną na Polski Język Migowy
Agencja mediowa Mediaplus oraz agencja marketingu inkluzywnego UNMUTE rozpoczęły dla C&A, jednego z największych europejskich sklepów odzieżowych, działania z zakresu dostępności komunikacji dla osób z niepełnosprawnościami (OzN). Efektem współpracy jest pierwsza w polskiej branży fashion inkluzywna kampania mediowa — spot reklamowy marki C&A przetłumaczony na Polski Język Migowy można zobaczyć w TV, a wkrótce także na kanałach VOD.
Marka modowa i dostępna kampania
C&A jest marką modową dostępną w 17 europejskich krajach, w których ma ponad 1300 sklepów. O dostępności marka myśli jednak w szerszym kontekście niż o swoich produktach. Jako pierwsza firma odzieżowa przygotowała na polski rynek kampanię, która jest inkluzywna komunikacyjnie, czyli dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W maju w telewizji emitowany jest spot reklamowy, do którego zostało przygotowane tłumaczenie na Polski Język Migowy. Od końca maja będzie można go zobaczyć także na kanałach VOD.
Za pierwszą dostosowaną do OzN kampanię C&A w Polsce odpowiadają agencje Group One. Agencja Mediaplus, która obsługuje budżet mediowy C&A na polskim rynku nawiązała współpracę z agencją marketingu inkluzywnego UNMUTE, skupioną na działaniach dostępnych dla OzN, takich jak m.in. likwidowanie barier w komunikacji, czy ułatwianie procesu zakupowego. Na potrzeby wiosennej kampanii marki odzieżowej agencje przygotowała tłumaczenie spotu telewizyjnego na Polski Język Migowy.
- Cieszymy się, że jesteśmy prekursorem w Polsce w tworzeniu dostępnej komunikacji dla osób głuchych i niedosłyszących. Przed nami długa droga, aby wspólnie stworzyć środowisko, w którym różnorodność jest normą, a inkluzywność sposobem, w jaki działamy. Chcemy to pokazywać na każdym etapie naszej komunikacji z klientami – Sofia Skrypnyk, Head of Equity, Inclusion & Human Rights w C&A Europe.
Takie podejście w polskiej branży fashion jest przełomowe. Dotychczas na język migowy tłumaczone były głównie komunikaty ministerialne i spółek państwowych, które są do tego zobowiązane przez prawo. Obecnie firmy komercyjne nie podlegają jeszcze pod regulację dotyczące prowadzenia dostępnej komunikacji. Takie marki jak C&A to przykłady marek odpowiedzialnych społecznie, które napędzają pozytywne zmiany.
Marka C&A funkcjonuje na rynku od 1841 roku. Zaczynała jako mała firma produkująca len i bawełnę w Sneek w Holandii, a obecnie jest jednym z największych brandów odzieżowych w Europie, zatrudniającym ponad 25 tys. pracowników. Każdego dnia konsumenci odwiedzają jeden z ponad 1300 sklepów marki zlokalizowanych w 17 europejskich krajach.
Informacja prasowa w PJM
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
- PFRON wesprze organizacje pomagające powodzianom
- Już jest! Nowy numer „Integracji” w całości poświęcony komfortkom (PDF podstawowy i PDF dostępny)
- Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. organizuje Konkurs Dobry Wzór!
- Świadczenie wspierające. Zespoły najczęściej przyznają między 95 a 100 punktów
Co nowego
- Wniosek o świadczenie interwencyjne przez internet, w placówce ZUS lub punkcie mobilnym
- (Nie)widoczność Potrzeb – ale nie możecie, czy nie chcecie zobaczyć?
- „Nie gadaj, tylko się zbadaj!” – PZU zachęca do profilaktyki onkologicznej
- PFRON wesprze organizacje pomagające powodzianom
- Polska myśl technologiczna zmienia świat
Dodaj komentarz