Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Czy PFRON dobrze się komunikuje? Fundusz przygotował ankietę

27.04.2022
Autor: oprac. MR
Logo PFRON. Podparty kwitnący kwiatek, obok napis: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

PFRON prowadzi wiele działań i programów skierowanych do osób z niepełnosprawnością. Czy jednak w wystarczający sposób informuje o tym zainteresowanych? By to zbadać i ulepszyć swoją strategię komunikacyjną, Fundusz przygotował krótką ankietę, której wypełnienie zajmuje około 4 minut.

Ankieta składa się z 16 pytań i jest w pełni anonimowa. Pytania dotyczą m.in. tego, jak funkcjonuje strona Funduszu i jego media społecznościowe. Autorzy ankiety sprawdzają też, czy ludzie zdają sobie sprawę z rzeczywistych działań i kompetencji Funduszu. Uzyskane informacje posłużą do modyfikacji strategii komunikacyjnej Funduszu.

Ankietę można wypełnić poprzez specjalnie przygotowany formularz.

 

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

Prawy panel

Wspierają nas