Zielonogórski ZUS frontem do klienta
21.08.2007
20 sierpnia 2007 r. zielonogórski oddział ZUS uruchomił nową salę obsługi klienta.
Na sali znajduje się 20 stanowisk kompleksowej obsługi klientów,
dzięki którym klienci ZUS mogą załatwić wiele spraw w jednym
miejscu, bez konieczności przemieszczania się po budynku. Utworzono
też specjalne stanowisko przyjmowania dokumentów.
Nowy obiekt jest dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych -
przy głównym wejściu wybudowano pochylnie, automatycznie otwierane
drzwi, przy sali znajdują się również odpowiednie sanitariaty, a
także specjalnie oznakowane stanowisko nr 19 do obsługi klientów
niesłyszących posługujących się językiem migowym.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
- PFRON wesprze organizacje pomagające powodzianom
- Już jest! Nowy numer „Integracji” w całości poświęcony komfortkom (PDF podstawowy i PDF dostępny)
- Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. organizuje Konkurs Dobry Wzór!
- Świadczenie wspierające. Zespoły najczęściej przyznają między 95 a 100 punktów
Co nowego
- Czy dodatek dopełniający będzie zgodny z konstytucją? Wątpliwości Biura Legislacyjnego Senatu
- Dodatkowy zasiłek opiekuńczy dla opiekunów dzieci z terenów dotkniętych powodzią
- Szach Mat w Bielsku-Białej – XXI Międzynarodowy Integracyjny Turniej Szachowy
- Oświadczenie o likwidacji Koalicji na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością
- Choroba Gauchera - wizytówka polskiego podejścia do chorób ultrarzadkich
Dodaj komentarz