Zielonogórski ZUS frontem do klienta
21.08.2007
20 sierpnia 2007 r. zielonogórski oddział ZUS uruchomił nową salę obsługi klienta.
Na sali znajduje się 20 stanowisk kompleksowej obsługi klientów,
dzięki którym klienci ZUS mogą załatwić wiele spraw w jednym
miejscu, bez konieczności przemieszczania się po budynku. Utworzono
też specjalne stanowisko przyjmowania dokumentów.
Nowy obiekt jest dostosowany do obsługi osób niepełnosprawnych -
przy głównym wejściu wybudowano pochylnie, automatycznie otwierane
drzwi, przy sali znajdują się również odpowiednie sanitariaty, a
także specjalnie oznakowane stanowisko nr 19 do obsługi klientów
niesłyszących posługujących się językiem migowym.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Integracja to zawsze byli ludzie
- Nowa perspektywa i szansa na życie dla pacjentów ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS)
- Nie możemy dłużej czekać! Marszałek Szymon Hołownia apeluje o rozpoczęcie prac nad ustawą o asystencji osobistej
- Wiśnik CUP. To już 10 LAT!
- RPD chce walczyć z przypadkami przemocy wobec dzieci neuroróżnorodnych. Powstanie specjalny zespół ekspertów.
Dodaj komentarz