Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Kąpielówki "Jumbo" obronią twoją męskość, ale nie przed wszystkim

12.08.2014
Autor: Mateusz Różański
Źródło: inf. własna

Prawdziwa męskość ma tylko trzech prawdziwych wrogów - piwo z sokiem malinowym, komedie romantyczne i zimną wodę! Któż z panów nie odczuwa lekkiego dyskomfortu na myśl o zanurzeniu się w chłodnych falach Bałtyku lub któregoś z mazurskich jezior. Sposób na grozę czającą się w wodzie znalazła dobrze wszystkim znana firma Bravurex!

Wygodne i elastyczne (niezależnie od rozmiaru) kąpielówki "Jumbo" firmy Bravurex to efekt pracy australijsko-węgiersko-polskiego zespołu najwybitniejszych specjalistów od tekstyliów, cybernetyki i świata mody. To właśnie one położą kres męskim lękom i obawom, pozbawiającym panów przyjemności z korzystania z uroków wypoczynku nad wodą.

Jako ekspert wystąpił ktoś, kto o kąpielówkach i wszystkim, co z nimi z związane, wie wszystko - David Hustlerhoff! Hustlerhoff osobiście testuje KAŻDY egzemplarz kąpielówek "Jumbo", dzięki czemu każdy, kto je nabędzie, będzie miał pewność, że będą one stanowić dobrą ochronę dla tego, co stanowi o dobrostanie psychicznym każdego mężczyzny.

Jako znaki jakości użyte zostały włosy z klaty Davida, które wypadły, gdy użył on innego produktu firmy Bravurex - oleju "Szacun tropików".

Gdy założysz "Jumbo", nie straszne będą Ci huragany, fale tsunami i katastrofy morskie. Rząd Stanów Zjednoczonych zakupił tysiąc par "Jumbo", by przy ich pomocy podźwignąć z dna Titanica. Z kolei w Szkocji kąpielówki firmy Bravurex zostały wykorzystane przy polowaniu na legendarnego potwora z Loch Ness, który ponoć ze strachu wyemigrował na Mazury i skrył się w jednym z jezior nieopodal Nidzicy.

Jest, niestety, jedna rzecz, przed którą nie obronią "Jumbo". O tym, co to za rzecz, przekonać się można, przewijając reklamę do końca.


Aukcja kąpielówek "Jumbo" to element działań w ramach nowej odsłony kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo", realizowanej przez Integrację. Aby przekonać się, co łączy jej tematykę ze światem umięśnionych plażowiczów, wystarczy wejść pod ten adres.

Kreację przygotowała dla nas agencja reklamowa Walk.

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

Prawy panel

Wspierają nas