Dziennik: Niepełnosprawnego w reklamie udawał aktor
PFRON zatrudnił aktora, aby udawał kalectwo - pisze
DZIENNIK. Wiktor, twarz kampanii "Pełnosprawni w pracy", tak
naprawdę wcale nie jeździ na wózku. Fundusz tłumaczy, że
zatrudnienie zdrowego człowieka jest tańsze i pracuje on
wydajniej.
Kampania "Pełnosprawni w pracy" ma zachęcać przedsiębiorców do
dania szansy niepełnosprawnym. Nie ma chyba osoby, która nie
widziałaby poruszającej reklamy o jeżdżącym na wózku przystojnym
brunecie. Ale ten mężczyzna to aktor, tylko udaje kalectwo.
"Wiktor nie liczy na współczucie, wie, jak dużo może dać twojej
firmie, pod warunkiem że dasz mu szansę"- takie słowa słyszymy w
telewizyjnym spocie promującym zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
Reklama, którą wykonała agencja "Cztery czwarte", kosztowała prawie
964 tysiące złotych, a jej emisja w mediach to kolejny wydatek
rzędu 4 mln 14 tysięcy. Zapłaciła za nią w 72 proc. Unia
Europejska, pozostałą kwotę wyłożył Państwowy Fundusz Rehabilitacji
Osób Niepełnosprawnych.
Przeczytaj cały artykuł
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Ostatni moment na wybór Sportowca Roku w #Guttmanny2024
- „Chciałbym, żeby pamięć o Piotrze Pawłowskim trwała i żeby był pamiętany jako bohater”. Prezydent wręczył nagrodę Wojciechowi Kowalczykowi
- Jak można zdobyć „Integrację”?
- Poza etykietkami... Odkrywanie wspólnej ludzkiej godności
- Toast na 30-lecie
Komentarz