Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Szafiarka na wózku podbija świat

29.01.2014
Autor: Mateusz Różański
Źródło: dailymail.co.uk, elle.com, today.com, cyt za: thedailybeast.com

Znana z ciętego języka blogerka modowa Jillian Mercado została twarzą luksusowej marki Diesel. Dziewczyna jest obdarzona naturalną charyzmą i urodą, a w robieniu szumu w modowym świecie nie przeszkadza jej to, że porusza się na wózku.

Cierpiąca na zanik mięśni mieszkanka Manhattanu nigdy nie pozwoliła, by niepełnosprawność przeszkodziła jej w realizowaniu pasji, jaką od zawsze była dla niej moda. Jillian od początku wiedziała jednak, że w branży, w której na pierwszym miejscu stawia się perfekcyjny wygląd, nie będzie jej łatwo. - Wiedziałam, że chcąc pracować w świecie mody, rzucam się w ogień - powiedziała w jednym z wywiadów.

Droga do sławy

Mercado podjęła studia na słynnej nowojorskiej uczelni modowej FIT (Fashion Institute of Technology) i trafiła na staż do jednego z najbardziej prestiżowych pism branżowych, "Allure", dzięki któremu odkryła, że fakt, iż porusza się na wózku, może okazać się jej atutem.

Jilian Mercado w kampanii marki Diesel
Jillian Mercado w kampanii marki Diesel, fot.: Diesel.com

Jej artykuły publikowano w wielu pismach i na portalach, a popularność w środowisku przyniósł jej prowadzony przez nią blog Manufactured1987.com, na którym zamieszczała swoje zdjęcia i przemyślenia na temat świata mody. Prawdziwą sławę i zainteresowanie mediów zyskała jednak dzięki kampanii reklamowej marki Diesel.

Zgłoszenie chęci udziału w kampanii wysłała, jak twierdzi, dla żartu i nie za bardzo wierzyła w swoje szanse. Jednak jej oryginalna uroda i osobowość zwróciły uwagę Nicoli Formichettiego, dyrektora artystycznego marki Diesel, który postanowił zaangażować ją do swojego projektu. Okazało się to strzałem w dziesiątkę; opublikowane przez Formichettiego zdjęcia Mercado zrobiły prawdziwą furorę w prasie i w internecie, gdzie rozpisywano się m.in. na temat jej niesamowitych oczu i ust.

Niepełnosprawna blogerka oraz 22 innych wybranych modeli amatorów będzie reklamować markę Diesel w kampanii, która pojawi się w mediach w przyszłym miesiącu.

Komentarz

  • Możliwe ale nie w Polsce
    janus
    29.01.2014, 13:48
    Między Amerykańskimi realami a Polskimi jest jeszcze duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuża przepaść

Dodaj odpowiedź na komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin
Prawy panel

Wspierają nas