Szafiarka na wózku podbija świat
Znana z ciętego języka blogerka modowa Jillian Mercado została twarzą luksusowej marki Diesel. Dziewczyna jest obdarzona naturalną charyzmą i urodą, a w robieniu szumu w modowym świecie nie przeszkadza jej to, że porusza się na wózku.
Cierpiąca na zanik mięśni mieszkanka Manhattanu nigdy nie pozwoliła, by niepełnosprawność przeszkodziła jej w realizowaniu pasji, jaką od zawsze była dla niej moda. Jillian od początku wiedziała jednak, że w branży, w której na pierwszym miejscu stawia się perfekcyjny wygląd, nie będzie jej łatwo. - Wiedziałam, że chcąc pracować w świecie mody, rzucam się w ogień - powiedziała w jednym z wywiadów.
Droga do sławy
Mercado podjęła studia na słynnej nowojorskiej uczelni modowej FIT (Fashion Institute of Technology) i trafiła na staż do jednego z najbardziej prestiżowych pism branżowych, "Allure", dzięki któremu odkryła, że fakt, iż porusza się na wózku, może okazać się jej atutem.
Jillian Mercado w kampanii marki Diesel, fot.: Diesel.com
Jej artykuły publikowano w wielu pismach i na portalach, a popularność w środowisku przyniósł jej prowadzony przez nią blog Manufactured1987.com, na którym zamieszczała swoje zdjęcia i przemyślenia na temat świata mody. Prawdziwą sławę i zainteresowanie mediów zyskała jednak dzięki kampanii reklamowej marki Diesel.
Zgłoszenie chęci udziału w kampanii wysłała, jak twierdzi, dla żartu i nie za bardzo wierzyła w swoje szanse. Jednak jej oryginalna uroda i osobowość zwróciły uwagę Nicoli Formichettiego, dyrektora artystycznego marki Diesel, który postanowił zaangażować ją do swojego projektu. Okazało się to strzałem w dziesiątkę; opublikowane przez Formichettiego zdjęcia Mercado zrobiły prawdziwą furorę w prasie i w internecie, gdzie rozpisywano się m.in. na temat jej niesamowitych oczu i ust.
Niepełnosprawna blogerka oraz 22 innych wybranych modeli amatorów będzie reklamować markę Diesel w kampanii, która pojawi się w mediach w przyszłym miesiącu.
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Dorabiasz do świadczenia z ZUS-u? Dowiedz się jak zrobić to bezpiecznie
- Immunoterapie wysokiej skuteczności od początku choroby – czy to już obowiązujący standard postępowania w SM?
- Nowa przestrzeń w DPS-ie „Kombatant”
- Instytut Głuchoniemych z umową na modernizację
- Mattel® dostosowuje swoje kultowe gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów!
Komentarz