Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Praca zdalna szansą dla osób z niepełnosprawnością. Zobacz, jak się zapisać na konferencję

15.03.2021
Autor: inf. pras.
zdjęcie kilku osób przy stole konferencyjnym patrzą na zawieszony na ścianie ekran z którego przemawia mężczyzna na dole napis praca zdalna dla każdego i logo osoby na wózku

Praca zdalna jako szansa na zatrudnienie i ciekawą pracę dla osób z niepełnosprawnościami? To jeden z tematów, które będą poruszane na bezpłatnej konferencji Meeting Communication Collaboration Trends o biznesowym rynku spotkań i komunikacji w wersji online i offline w dniach 23-26 marca. Wydarzenie jest kierowane m.in. do osób i firm zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu pracy zdalnej i w biurach, a także typowego Home Office. W trakcie eventu będzie również mowa o rynku pracy dla osób niepełnosprawnych. Portal Niepelnosprawni.pl jest jednym z patronów medialnych wydarzenia. 

MCCT to nowa konferencja, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej w biznesie. Jednym z tematów poruszanych w trakcie konferencji będzie pokazanie nowych szans dla osób  z niepełnosprawnością,  dla których zdalna komunikacja może być szansą na zatrudnienie i ciekawą pracę. Chcemy zwrócić uwagę pracodawców na możliwości jakie niesie zatrudnianie osób niepełnosprawnych. 

Ciekawe prezentacje

Podczas konferencji nie zabraknie także praktycznych prezentacji, dzięki którym eksperci pokażą uczestnikom, jak skorzystać z najbardziej popularnych narzędzi do komunikacji online w biznesie, jak prowadzić szkolenia, webinaria online, nagrywać własne filmy, podcasty, tworzyć wideo wizytówki czy wideo CV – czyli wszystko to, co można zrobić w domowych warunkach. 

Podczas spotkania pojawią się też zagadnienia takie jak:

  • inteligentne systemy cyfrowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • rynek nowoczesnych rozwiązań i produktów AV dla biznesu
  • ergonomia Home Office
  • praca zdalna, grupowa, rozproszona
  • miejsca zapewniające komfort i bezpieczeństwo podczas spotkań
  • projektowanie, design i wyposażenie nowoczesnych biur.

W trakcie konferencji nie zabraknie też debat ekspertów, praktycznych porad i case studies, a także rozmów o trendach rynkowych i kluczowych zmianach, które nastąpiły w komunikacji biznesowej w czasie pandemii.

Dla kogo konferencja?

Konferencja MCCT jest adresowana do firm, instytucji, użytkowników biznesowych, którzy w swojej pracy stosują lub planują użytkowanie nowoczesnych systemów do: pracy zdalnej, prowadzenia spotkań w swoich biurach lub na odległość, bezpiecznej wymiany danych, idei, pomysłów, organizowania szkoleń, kursów, eventów online. Spotkanie kierujemy do pracodawców i pracowników właściwie każdej branży, w tym do osób z niepełnosprawnościami, które szukają swojego miejsca na rynku pracy.

Udział w konferencji online MCCT to szansa na podniesienie poziomu swojej wiedzy praktycznej, poznanie najnowszych trendów rynkowych i opinii ekspertów oraz nawiązanie nowych kontaktów biznesowych i branżowych. W trakcie spotkania organizowane będą dla uczestników liczne konkursy, prezentacje, warsztaty, debaty ekspertów. Do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q,  którego wartość wynosi ok 11.000 złotych.

Partnerzy wydarzenia

Sponsorami spotkania są m.in. firmy: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Sure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak, Jabra.

Patronat Medialny nad konferencją objęli m.in.: Architektura&Biznes, AVIntegracje, Nowy Marketing, Mam Startup, Outsourcing&More, www.outsourcingportal.eu, www.mojekonferencje.pl, www.signs.pl, www.magazif.com, www.marketingprzykawie.pl, www.niepelnosprawni.pl.

Strona konferencji: https://mcct.pl.

Link do rejestracji. 

Serwisy społecznościowe: Linkedin oraz FB

 

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas