Łatwy kontakt z samorządem dzięki projektowi "Warszawa 19 115"
31.10.2013
W listopadzie ruszy nowy projekt "Warszawa 19 115" - miejskie call center, które usprawni i uprości kontakt pomiędzy mieszkańcami a jednostkami warszawskiego samorządu.
"Warszawa 19 115" to wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Do dyspozycji warszawiaków udostępnionych zostanie kilka kanałów kontaktu: numer telefonu 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, SMS, faks oraz chat.
Konsultanci tego nowoczesnego miejskiego centrum będą przyjmować zgłoszenia interwencyjne oraz udzielać informacji dotyczących wszystkich zagadnień i procedur urzędowych. Kanały będą dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Zaproszenie na finisaż wystawy i spotkanie autorskie
- Ostatni moment na wybór Sportowca Roku w Plebiscycie #Guttmanny2024! Głosowanie tylko do środy!
- III Wawerski Dzień Osób z Niepełnosprawnościami
- Dorabiasz do świadczenia z ZUS-u? Dowiedz się jak zrobić to bezpiecznie
- Immunoterapie wysokiej skuteczności od początku choroby – czy to już obowiązujący standard postępowania w SM?
Dodaj komentarz