Łatwy kontakt z samorządem dzięki projektowi "Warszawa 19 115"
31.10.2013
W listopadzie ruszy nowy projekt "Warszawa 19 115" - miejskie call center, które usprawni i uprości kontakt pomiędzy mieszkańcami a jednostkami warszawskiego samorządu.
"Warszawa 19 115" to wspólne centrum kontaktu Urzędu m.st. Warszawy, urzędów dzielnic i miejskich jednostek. Do dyspozycji warszawiaków udostępnionych zostanie kilka kanałów kontaktu: numer telefonu 19115, samoobsługowy portal internetowy, aplikacja mobilna, poczta elektroniczna, SMS, faks oraz chat.
Konsultanci tego nowoczesnego miejskiego centrum będą przyjmować zgłoszenia interwencyjne oraz udzielać informacji dotyczących wszystkich zagadnień i procedur urzędowych. Kanały będą dostępne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Poznaliśmy najlepszych sportowców Warszawy
- Światowy Dzień Walki z Depresją: Jak dorosły może pomóc dziecku w kryzysie?
- Samotność mnie dusi i przytłacza – mówią seniorzy dzwoniący pod numer Telefonu Zaufania dla Osób Starszych
- Protest przeciwko absurdom polskiego orzecznictwa
- Korzystne zmiany w systemie orzekania o niepełnosprawności coraz bliżej
Dodaj komentarz