Effie 2006 dla Integracji
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji otrzymało nagrodę Brązowe Effie 2006 w kategorii kampanie non-profit za ogólnopolską Kampanię Parkingową „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” przygotowaną przez agencję Leo Burnett.
W tegorocznej edycji konkurs rozdano 41 statuetek w 12 kategoriach. Nagrodę główną konkursu reklamy Effie zdobyła kampania reklamowa "Wolność słowa na Białorusi" przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi.
Statuetka EFFIE AWARDS. Ze względu na wysokie kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs, należy do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji marketingowej na całym świecie.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce uzyskało w 1999 r. licencję na prowadzenie przez SAR konkursu EFFIE w naszym kraju. Polska jest obecnie jednym z 33 krajów na świecie, gdzie konkurs jest organizowany.
Źródło: informacja własna
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Integracja to zawsze byli ludzie
- Nowa perspektywa i szansa na życie dla pacjentów ze stwardnieniem zanikowym bocznym (ALS)
- Nie możemy dłużej czekać! Marszałek Szymon Hołownia apeluje o rozpoczęcie prac nad ustawą o asystencji osobistej
- Wiśnik CUP. To już 10 LAT!
- RPD chce walczyć z przypadkami przemocy wobec dzieci neuroróżnorodnych. Powstanie specjalny zespół ekspertów.
Dodaj komentarz