Effie 2006 dla Integracji
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji otrzymało nagrodę Brązowe Effie 2006 w kategorii kampanie non-profit za ogólnopolską Kampanię Parkingową „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” przygotowaną przez agencję Leo Burnett.
W tegorocznej edycji konkurs rozdano 41 statuetek w 12 kategoriach. Nagrodę główną konkursu reklamy Effie zdobyła kampania reklamowa "Wolność słowa na Białorusi" przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi.
Statuetka EFFIE AWARDS. Ze względu na wysokie kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs, należy do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji marketingowej na całym świecie.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce uzyskało w 1999 r. licencję na prowadzenie przez SAR konkursu EFFIE w naszym kraju. Polska jest obecnie jednym z 33 krajów na świecie, gdzie konkurs jest organizowany.
Źródło: informacja własna
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
- PFRON wesprze organizacje pomagające powodzianom
- Już jest! Nowy numer „Integracji” w całości poświęcony komfortkom (PDF podstawowy i PDF dostępny)
- Instytut Wzornictwa Przemysłowego już po raz 31. organizuje Konkurs Dobry Wzór!
- Świadczenie wspierające. Zespoły najczęściej przyznają między 95 a 100 punktów
Co nowego
- Wieliczka: Festiwal Kultury bez Barier w Muzeum Żup Krakowskich
- RPO: Ludzie skarżą się na długie oczekiwanie na decyzje w sprawie świadczenia wspierającego. Jest odpowiedź Pełnomocnika
- Czy dodatek dopełniający będzie zgodny z konstytucją? Wątpliwości Biura Legislacyjnego Senatu
- Dodatkowy zasiłek opiekuńczy dla opiekunów dzieci z terenów dotkniętych powodzią
- Szach Mat w Bielsku-Białej – XXI Międzynarodowy Integracyjny Turniej Szachowy
Dodaj komentarz