Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Effie 2006 dla Integracji

24.10.2006

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji otrzymało nagrodę Brązowe Effie 2006 w kategorii kampanie non-profit za ogólnopolską Kampanię Parkingową „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” przygotowaną przez agencję Leo Burnett.

zdjęcie: statuetka EFFIE 2006

W tegorocznej edycji konkurs rozdano 41 statuetek w 12 kategoriach. Nagrodę główną konkursu reklamy Effie zdobyła kampania reklamowa "Wolność słowa na Białorusi" przygotowana przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi.

Statuetka EFFIE AWARDS. Ze względu na wysokie kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs, należy do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji marketingowej na całym świecie.

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce uzyskało w 1999 r. licencję na prowadzenie przez SAR konkursu EFFIE w naszym kraju. Polska jest obecnie jednym z 33 krajów na świecie, gdzie konkurs jest organizowany.

Źródło: informacja własna

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas