„Budzimy do życia” – kampania społeczna Fundacji AKOGO?
W prasie i w telewizji trwa kampania społeczna Fundacji Ewy Błaszczyk „AKOGO?”, która ma pomóc w zbieraniu funduszy na budowę pierwszej w Polsce kliniki-wzorca dla dzieci po ciężkich urazach mózgu.
Klinika na 12 łóżek ma powstać przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Mali pacjenci będą tam leczeni i rehabilitowani nawet do półtora roku od wypadku. Jak informują organizatorzy, kliniki takie należałoby potem budować w centralnych miastach Polski - przy dużych placówkach medycznych posiadających odpowiednią infrastrukturę, aby w ten sposób pokryć zapotrzebowanie społeczne na terenie całego kraju. Klinika "Budzik" to przedsięwzięcie wymagające stworzenia od podstaw procedur prawno-organizacyjnych i wzorca medyczno-rehabilitacyjnego.
Fundacja pragnie uświadomić społeczeństwu, że osoby w śpiączce
potrzebują nas i nie powinniśmy pozostawać wobec nich obojętni. Bez
naszej troski ich szanse na powrót do zdrowia są znikome.
Wszystkie osoby zainteresowane wsparciem projektu mogą przesłać
sms o treści "Budzimy" pod nr 71030 - dochód netto
z akcji w całości przekazany zostanie na budowę kliniki Budzik.
Koszt jednego sms-a: 1 zł / 1,22 zł z VAT. Akcję wspierają
operatorzy telefonii komórkowej.
Na potrzeby kampanii zostały przygotowane trzy spoty telewizyjne z udziałem znanych aktorów - m.in. Borysa Szyca i Franciszka Pieczki - pt. „Św. Piotr” oraz „Dysputa” w reżyserii Jana Jakuba Kolskiego oraz pt. „Księżniczka” wyreżyserowany przez Bogdana Dziworskiego. Będą one prezentowane w ogólnopolskich mediach w lutym i marcu 2006 r.
Organizator: Fundacja Ewy Błaszczyk
"AKOGO?"
ul. Podleśna 4, 01-673 Warszawa,
Tel.: 022 832 19 13, faks: 832 87 34,
e-mail: info@akogo.pl
Więcej informacji: www.akogo.pl
Opracowanie: redakcja
Źródło: akogo.pl
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Dorabiasz do świadczenia z ZUS-u? Dowiedz się jak zrobić to bezpiecznie
- Immunoterapie wysokiej skuteczności od początku choroby – czy to już obowiązujący standard postępowania w SM?
- Nowa przestrzeń w DPS-ie „Kombatant”
- Instytut Głuchoniemych z umową na modernizację
- Mattel® dostosowuje swoje kultowe gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów!
Dodaj komentarz