Kampania społeczna "1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego"
Instrukcje dla podatników, spoty radiowe i telewizyjne, informacje prasowe - a wszystko po to, aby w tym roku organizacje pożytku publicznego uzyskały jak najwięcej pieniędzy z 1%. 13 stycznia 2006 ruszyła kampania społeczna "1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego".
O możliwości przekazania 1% podatku organizacjom pożytku
publicznego wie tylko [lub aż] połowa Polaków. Dlatego głównym
celem kampanii jest popularyzowanie wśród podatników wiedzy na ten
temat.
W ramach kampanii w wielu publicznie dostępnych miejscach zawisną
plakaty z instruktażem dla podatników, w telewizji publicznej i w
radio wyemitowane zostaną spoty propagujące ideę przekazywania 1%.
Informacje na ten temat ukażą się również w prasie.
Przez cały czas aktualizowana jest baza danych, zbierająca
informacje (w tym adresy, numery kont, rodzaj prowadzonej
działalności) o organizacjach pożytku publicznego. Baza dostępna
jest pod adresem: http://bazy.ngo.pl/opp.
Znakiem, który łączy te wszystkie działania, jest prezentowane logo
1%. Mogą z niego skorzystać organizacje pożytku publicznego,
prowadzące indywidualne kampanie informacyjne. W tym celu prosimy o
kontakt wspolpraca@portal.ngo.pl
Wszelkie aktualności o kampanii, jej przebiegu i działaniach
prezentowane są na stronie www.jedenprocent.pl.
Kampania trwać będzie do końca kwietnia 2006 roku.
Organizatorami kampanii są Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
oraz Stowarzyszenie Klon/Jawor. Kampanię wspiera Telewizja
Publiczna.
miejsce: Polska
data wydarzenia: 2006-01-13 do 2006-04-30
organizator: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Stowarzyszenie
Klon/Jawor
e-mail: wspolpraca@portal.ngo.pl
www: http://www.jedenprocent.pl
autor: oprac. dobr (redakcja ngo.pl)
źródło: inf. własna
informacja pochodzi z portalu www.ngo.pl
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Dorabiasz do świadczenia z ZUS-u? Dowiedz się jak zrobić to bezpiecznie
- Immunoterapie wysokiej skuteczności od początku choroby – czy to już obowiązujący standard postępowania w SM?
- Nowa przestrzeń w DPS-ie „Kombatant”
- Instytut Głuchoniemych z umową na modernizację
- Mattel® dostosowuje swoje kultowe gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów!
Dodaj komentarz