Gazeta.pl: Psychiatrzy oburzeni kampanią PZU
29.07.2005
Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Fundacja Komunikacji Społecznej żądają od PZU natychmiastowego wycofania z telewizji spotów, w których piraci drogowi są zrównani z chorymi psychicznie
Pusta ulica. Dwóch mężczyzn skrępowanych kaftanami bezpieczeństwa pędzi na oślep. Kiedy zderzają się i w zwolnionym tempie upadają, na ekranie widać statystyki wypadków w Polsce i hasło "Stop wariatom drogowym". Kampanię wymyślił i finansuje Państwowy Zakład Ubezpieczeń.
Przeczytaj cały artykuł
Autor: Marcin Kowalski, Natalia Waloch
Źródło: gazeta.pl, 29 lipca 2005
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Ostatni moment na wybór Sportowca Roku w #Guttmanny2024
- „Chciałbym, żeby pamięć o Piotrze Pawłowskim trwała i żeby był pamiętany jako bohater”. Prezydent wręczył nagrodę Wojciechowi Kowalczykowi
- Jak można zdobyć „Integrację”?
- Poza etykietkami... Odkrywanie wspólnej ludzkiej godności
- Toast na 30-lecie
Dodaj komentarz