Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Gazeta.pl: Psychiatrzy oburzeni kampanią PZU

29.07.2005

Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Fundacja Komunikacji Społecznej żądają od PZU natychmiastowego wycofania z telewizji spotów, w których piraci drogowi są zrównani z chorymi psychicznie

Pusta ulica. Dwóch mężczyzn skrępowanych kaftanami bezpieczeństwa pędzi na oślep. Kiedy zderzają się i w zwolnionym tempie upadają, na ekranie widać statystyki wypadków w Polsce i hasło "Stop wariatom drogowym". Kampanię wymyślił i finansuje Państwowy Zakład Ubezpieczeń.

Przeczytaj cały artykuł

Autor: Marcin Kowalski, Natalia Waloch
Źródło: gazeta.pl, 29 lipca 2005

Dodaj komentarz

Uwaga, komentarz pojawi się na liście dopiero po uzyskaniu akceptacji moderatora | regulamin

Komentarze

brak komentarzy

Prawy panel

Wspierają nas