Brevio.pl promuje niepełnosprawnych pracowników
„Nie zauważyłeś jego ograniczeń – dostrzeż jego kompetencje” – to jedno z haseł kampanii społecznej „Odkryjmy potencjał osób z niepełnosprawnością”, której celem jest zwrócenie uwagi na osoby z niepełnosprawnością jako na godnych polecenia pracowników.
Bohaterami kampanii są kobieta i mężczyzna, którzy poruszają się na wózku, ale odbiorca komunikatu dowiaduje się o tym na końcu. – Udział w kampanii społecznej wzięłam dlatego, ze chce pokazać osobom niepełnosprawnym, że nie muszą się bać, mogą wyjść z domu, szukać pracy – mówi Marta, konsultantka w fundacji. – Trzeba iść dalej – dopowiada Miłosz, analityk finansowy.
Kampania została zrealizowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej na zlecenie portalu pracy dla osób z niepełnosprawnością www.brevio.pl.
Premiera spotu odbyła się 6 września podczas uroczystości ratyfikacji Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych. Wsparcia kampanii udzieliły: Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych, Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego, Polski Związek Głuchych, Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz Fundacja Pomocy Matematykom i Informatykom Niepełnosprawnym Ruchowo. Obecnie spoty czekają na emisję w telewizji i radiu.
Wywiady z bohaterami spotów dostępne są w serwisie YouTube.
Komentarze
brak komentarzy
Polecamy
Co nowego
- Dorabiasz do świadczenia z ZUS-u? Dowiedz się jak zrobić to bezpiecznie
- Immunoterapie wysokiej skuteczności od początku choroby – czy to już obowiązujący standard postępowania w SM?
- Nowa przestrzeń w DPS-ie „Kombatant”
- Instytut Głuchoniemych z umową na modernizację
- Mattel® dostosowuje swoje kultowe gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów!
Dodaj komentarz