Monika Kuszyńska walczy ze stereotypami w reklamie rajstop
Monika Kuszyńska, była wokalistka zespołu Varius Manx, została twarzą kampanii firmy Adrian. Poruszająca się na wózku artystka pojawiła się na billboardach promujących nowe linie rajstop producenta.
Reklamę opatrzono hasłem: "Adrian. Kocha wszystkie kobiety". Łącznie na polskich ulicach pojawi się kilkaset takich billboardów.
Jak podkreśliła Kuszyńska w rozmowie z portalem Gazeta.pl, akcja jest czymś więcej niż chwytem marketingowym; promuje tolerancję i przekonuje, że wszystkie kobiety mogą być atrakcyjne. – Mam poczucie misji. Stereotypy, z którymi mamy do czynienia w Polsce, są takie, że niepełnosprawność kojarzy się zawsze ze smutkiem, z dramatem. Oczywiście takie sytuacje mają miejsce, ja też przechodziłam dramatyczne momenty, ale wyszłam z tego. Chcę pokazać swoją siłę w tym wszystkim. Zostawiam to w tyle, idę do przodu, wciąż czuję się kobietą i mam do tego prawo – wyjaśniła.
To nie pierwsza nieszablonowa akcja firmy Adrian Fabryka Rajstop. W poprzednich odsłonach kampanii wzięły udział m.in. modelki w rozmiarze XL, promowano także rajstopy dla mężczyzn.
Komentarze
-
:):):)
06.10.2012, 16:39Bardzo spodobał mi się ten billboard. Kobiety niepełnosprawne też są piękne. Kocham Monikę za to, że przełamuje starodawne myślenie o ludziach niepełnosprawnych.odpowiedz na komentarz -
kobieta bez barier
06.10.2012, 15:15Gratuluje!!!Monika nie poddaje sie stereotypom i pokazuje wszystkim,że wózek nie odebrał jej kobiecosci,urody talentu...odpowiedz na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Dorabiasz do świadczenia z ZUS-u? Dowiedz się jak zrobić to bezpiecznie
- Immunoterapie wysokiej skuteczności od początku choroby – czy to już obowiązujący standard postępowania w SM?
- Nowa przestrzeń w DPS-ie „Kombatant”
- Instytut Głuchoniemych z umową na modernizację
- Mattel® dostosowuje swoje kultowe gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów!
Dodaj komentarz